söndag 14 september 2008

Lurad igen


Vår tvättmaskin funkar igen!

Att göra:

-bjudas på lunch av T:s föräldrar
-tvätta
-läsa Robert Fisk
-slåss med gitarren
-promenad i solen
-ev dra till edenborgs för kaffe, läsning och en sångerska från västsahara


Igår var det Festival Illegal. Trevligt, billig öl, en gammal sjöman var lite jobbig, pratade lite med några eh "spindlar" i nätverket. En av dom har läst konstvetenskap om jag hörde rätt. Glömde såklart skriva upp datum tid och plats för ett möte.


Nu frågar T om jag kommer ihåg vad hon "ville bli" för hon minns inte, haha.

Malmö 26.
Klass 2 B på skolan 26.
Kisar man med ögonen ser kanske de fula rastvaktsvästarna ut som strejkvästar.

Borde planera för ESF, om det blir, jag hoppas.


....

Ring Snuten - Lurad igen!!!

..

Är ledsen av så fåniga skäl.


Jo det skiljer ju bara en bokstav mellan LESSEN och LESEN, va.

..

Jag fick lunch och sen ska jag få en middag! Men inget Edenborg. Räknar sista timmarna på helgen. Ticktick.

Inga kommentarer: