måndag 15 december 2008

Winter is blue. Everything´s leaving.


Fi fan:

"En säkerhetsdomstol i Egypten dömde på måndagen 22 personer till mellan tre och fem års fängelse för att de deltagit i protester mot höjda matpriser

Demonstranterna dömdes för vandalisering, för att ha gjort motstånd vid gripandet och för att ha deltagit i en olaglig demonstration i samband med protester mot låga löner och höga matpriser i industristaden Mahalla i Nildeltat den 6-7 april."


......


Jag har börjat tänka så mycket på geografi igen men det kanske är att förenkla att mena att det är sthlm som får mig att må såhär. Jag vet inte riktigt vad jag håller på med och jag skulle vilja ha något konkret att se fram emot, och NEJ DET ÄR INTE BARNBARNEN. Jag borde kanske rita kartor.

Jo pappa är ju trots allt orienterare.

På det:
Vashti Bunyan - Winter Is Blue
Vashti Bunyan - Train Song
Vashti Bunyan - Some Things Just Stick In Your Mind

Inga kommentarer: