söndag 5 april 2009

You won´t be happy anyway

Det finns ju musik?

Som alla vet så är det söndag. Jag har tappat mina steg, eller själva räknaren. Femtusentrehundranitton...näfan var var jag? Femtusenfyrahundrtjusex?

Tell The World - Vivian Girls
Realise - My Bloody Valentine
God Knows(You Gotta Give To Get) - El Perro Del Mar
Bright Tomorrow - Fuck Buttons
Gopacapulco - Ariel Pink
Clothe Yourself Well For the Wind - Stina Nordenstam
Then He Kissed Me - The Crystals
You Are My Sister - Anthony And The Johnsons
Feed The Animals Play Your Part(Pt 1)- Girl Talk
100,000 Fireflies - The Magnetic Fields

Jag ska knata iväg till kören sen. Det är bra och trevligt på många sätt men jag har ett motstånd i kroppen mot en schemalagd aktivitet.

Jag ska springa så mycket längs Solna Strand att änderna där lär sig mitt namn.

Inga kommentarer: