onsdag 22 juni 2011

Snodda Jenka

Internet försvann i två dagar och annars har det regnat och åskat. Nyss satte jag i mig en chokladdessert från Liedl på typ två sek och mådde illa.
Igår i soffan prat om sånt man gjorde som barn/yngre, bland annat
- kissa i sin mammas fina vas
- släppa ner kattungar från en bjälke ner i höet på höskullen
- olika tjuvringningar
- kissa på sig i en kompis soffa på fyllan
-vara full i skolan
- hälla ner snattade tuggummin i ridstövlarna

...

Det är som ett slags kliande i kroppen, nåt som inte tar sig ut. Juni tog sig ut och ligger och dallrar som en gammal utflyktssjö.
Junu juni varför heter du som en woodstockhippies barn
juni juni varför händer en konsert nu när jag sitter i sängen utan att vara på konserten, om ens den var gratis, några jag känner är där, de kan gatunamn och ibland köper de frukt på marknader...
Nu ska jag hälla kräuterté i min lilla mun. Kul.

Inga kommentarer: