torsdag 25 augusti 2011

Handy Prince


Ett galleri på en gata full av prostiterade, T sade att det låg en spruta i trappuppgången vid tuben. Kletig augustihinna över allting. När jag skulle fixa min mobil och låsa upp den i en butik som hette "Handy prince II" funkade det såklart inte, jävligheten, behöver den för jobbet. Sedan när jag ringde min tjiiif från ett internetcafé gav han mig nyheten att jag inte får jobba något pass alls den här veckan. Så hejdå surfpunksspelning i morgon. I stället går jag till sjön med M. Bra att sjöar är gratis. Synd att denna ligger så långt bort. Krumme Lanke. Den krumma sjön. Igår spådde M mig i tarot. Jag skulle passa mig för El Mago, trickstern, lögnaren, och fick upp den gyllene hästen - Caballo de Oros. På min sida fanns vänskapen, både den gamla och den nya.

Inga kommentarer: