torsdag 18 augusti 2011

Torsdag

Lilla Neukölln alltså. LOL på att jag igår blev utelåst från min killes lägenhet, traskade hem till en vän för att döda tid, mötte henne rusandes på väg ut för att försenad gå på dejt med en kille vars mejladress hon bad min expojkvän om att få, dejten är även en gammal crush till mitt ex samt någon som enligt min nuvarande karl " once stole a girl from me".

Nu koffeinfritt kaffe av okänd anledning, varför finns det ens?

En annan sak är att jag tror att det blir mer litteratörley den här hösten! Blev entusiastisk när en kompis visade sig gilla Curston McCullers väldigt mycket. Läser om en del böcker jag blir sugen på, etcetera.

Jo en grej jag gillade med tidningsjobbet var att jag hade trycsvärta på fingrarna som sedan hamnade i ansiktet när jag kliade mig. Gotta love the trycksvärta, ju. Det låter som en emo diktsamlingstitel, no? "Trycksvärta". Whatev.

Inga kommentarer: