tisdag 18 november 2008

En helg som kom

I helgen har jag druckit öl för den goda sakens skull (en mans operation), tänkt "livet, sicket piss". fått lördag, blivit lite gladare, ätit crepes med E och S,sett film om Brecht, lyssnat på Tiina Rosenberg och Sanna Vestin, prackat på min familj en prenumeration på Arbetaren, dansat på Slick med skellefterskorna, dansen gick sådär men musiken var verkligen svängig. Igår skulle jag fika med C och när jag åkte hem var jag med i en kör. Jag tror jag måste gå ur igen.

Om några veckor kommer några popband hålla hov inne på Stadsbiblioteket. Det blir nog skitfint!

Idag hämtade jag min gitarr, den är lite helare, jag lite fattigare. Vi försöker komma överens. Jag blir nervös över teknikbiten.

På tunnelbanan läser jag ansikten.
Nä, utan Anais Nins dagböcker, igen.

Inga kommentarer: