lördag 1 november 2008

Nu har jag sett Flen

Jag har varit på IKEA, jag har ridit och bastat och läst i Expressen om mordet på Caroline / den onde jägarmannen.

När jag t
Förresten så var resan en bedrövelse, missade först min Swebus pga att jag försov mig, sen var det stopp i tinnelbanan så jag missade ett tåg. Sen kom jag till centralen, mör och less, köpte en bok om punken till min bror och den där Hey Dolly till min lillasyster. Såg Göran Greider med en man och en hund, blev lite lugnare. Fick stp på tåget, hamnade i Flen, var ligger dte ens? Läste ut Hey Dolly, den var inte särskilt bra. Höll på att falla över ett sovande barn. När jag kom fram till linköping föll det ner snöblandat regn och vi åkte till Ikea, där skulle min brorsa och hans flickvän köpa ett vitrinskåp. Jag åt pasta med tomatsås för tjunie kr.

Jag försökte läsa i bastun idag men det blev för varmt. för varmt för Populär Historia, för varmt för Lars Norén. jag är lite sjuk, tyvärr. Annars hade jag nog hittat på något roligare än Norén i bastun. Något mera lämpligt för en fredag i ungdomen.

Inga kommentarer: