onsdag 11 mars 2009

Adressändring

Adjö då Söder om söder, nu tillhör vi Solna Stad. Jag glömde Norrortsnyckeln på köksbordet i morse och hänger på Bromma bibliotek nu. Lånade den där boken som Plura har skrivit, lite otippat. Men mest viker jag hundra hundöron i Weiss "Motståndets estetik", varför har jag inte läst den tidigare? Varför har ingen sagt? I och för sig så passar den bra nu, där man står och drar i estetiktrådar och politiktrådar. Annars så har jag gått med i en damkör. DIY-tappning, där körledarn sitter på golvet med sin lilla synt, Vem kan segla som improvisation och kaffe och kaka.
Tycker om Stockholm mer nu men fattar inte riktigt vad jag håller på med. Verkar ha tappat en altfiol på en tjej som inte mejlar tillbaka. Men snön älskar jag och kvällscigg på vår balkong, och ljudet av pendeltåget och mer, jag vet inte.

Inga kommentarer: