torsdag 22 maj 2008

Ingen Ingen Människa Illegal

Jag sitter med Eurovisionsschlagerfestivalen på i bakgrunden,T kommenterar klänningar och kitschfaktorer, och om jag var på en aning spexigare humör så skulle jag kanske kolla. Jobbig dag. Kände mig helt malplacerad på jobbet med min kassa auktoritet men var entusiastisk inför Ingen Illegalmötet senare på kvällen, men jag, M och R hittade ingen i nätverket på utsedd plats och jag hade inget telefonnummer. Vet inte vad jag ska rikta min energi på. Åt pizza i den där parken vid Hornstull som jag inte minns namnet på med M och R. Ett företag verkade vara där och leka ballonglekar, såg så sorgligt ut. En flicka körde in i duvflockar på sin BMX. Nu väntar jag på midnatt och på att min lön kommer in på kontot, då ska jag gå till vårt nattöppna OK och köpa cigg och cola.

Inga kommentarer: