tisdag 28 oktober 2008

Brandstationen villorna pizzerian ungdomsgården bron

Jag har en ny hobby. Att springa, längs med vägen mot Fruängen. eller hobby och hobby, nåt ska man ju göra. Luktade tändvätska över hela villaområdet idag. Har vissa hållpunkter när jag springer, begsprängningen, brandstationen, villorna (eller är det tvärtom?), pizzerian, ungdomsgården, bron, stannaochvila, tillbaka.

Det här lovet. alltså, ledigheten gör mig stressad. Gör igenting av den. Färgade håret men det förändrar ju ingenting. Mer än färgen då, lite.

Vart ska jag i helgen? Åtvid, Norrköping, Linköping? Borås? Karlstad? Näe. På onsdag finns det iallafall en pophobby att syssla med. I morgon ville jag kolla på Riket 2 men E jobbar kväll så en annan gång.

Dom här filmerna har jag sett sista tiden:
- Farväl Falkenberg
- Stulna kyssar
- An American In Paris
- Pans labyrint
- Margot At The Wedding
- Be Kind Rewind

Såg halva av hälften av dem, har inte lärt mig kolla film än. Tyckte bäst om FF, men den har jag sett förut. Scenen med barnen i An American.., den låten var fin, "I got ...rhytm.."nånting. "Stulna kyssar" var aptrist, gör inte (nya) vågen för den, ehehe. Fän, Namn & Nytt kommer vilja anställa mig, gubbhumorn, uh, det studentikosa, *bränner skrämd upp KTH-overallen / Uppslaafracken*

Inga kommentarer: