torsdag 23 oktober 2008

Mi sveglio tutti i giorni sentio...



Är rätt full nu. Mycket fragment i huvet. Vi var iallafall på Landet (vår hobby) och på en onsdagsklubb, jag blandade ihop datum och trodde att en indielegendar skulle spela. Men vi fick Le Muhr. De var fan skitbra på sina ställen, tamburinen satt som ett smäck, och energin, basisten var cool, texterna lämnade dock en del i övrigt att önska. "Destruktiv generation" hette en låt. Underbart när de framförde "Work" av BD på svenska. T försökte översätta texten till italienska för F, haha.

Mi sveglio tutti i giorni sentio....osv..

Jag var hemma från mitt första jobbpass i morse, skolpasset, men tog mig iväg på passet på fritids. Väntade på tunnelbanan, en alkis köpte en cigg av mig för fyra kronor och ville diskutera Madonnas skilsmässa. Innan jag sprang till tuben gav han mig en häslning på bred västmanländska, "hata inte mig bara för att du hatar alla andra.."
Var jag hätsk eller? kanske nåt jag sa om new age.

PUSS.

Inga kommentarer: