onsdag 29 oktober 2008

Love&Nostalgia


Min hals gör ont så jag kunde inte springa idag. Sprang på stan i stället, eller typ hängde lite på Kulturhuset, betalde skuld till bibblan på 250 kr för att få låna Godardfilmen jag ville se, "Bande a part". Mycket bra. Dansscenen!!

Nu är jag nostalgisk och jävlig igen, eller tänker på all tid som bara försvinner, typ "är det STHLM:s filmfestivakl" igen, vad hände med ett (1) år? Blev litye ledsen av introt till typ Våra bästa år, haha, med ett timglas och speakerrösten bara "dagarna försvinner som sanden..." (Rätta mig gärna, har aldrig sett det förut). Underligt också hur relationer nästan kan fungera som ett mått av tid? En kompis tex som har varit ihop med sin flickvän i två år, de ska fira det nu, medan jag mäter mina senaste två år (OBs ingen bitterhet bara fakta) i geografi eller bostadssituation eller uppskissade planer och projekt som aldrig blev av. Eller vafan. de kan ju kanske fortfarande bli av, några av dem, visst?? plz plz

Har iallafall lämnat in hagströmmen på omplåstring, får igen na om tio dar.

Och imorrn: popklubb och öl!! Entusiastisk.

Inga kommentarer: